close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אוהבים ואוהבים לטייל? יעדים רומנטיים בארץ ובחו"ל

מערכת שורשכז שבט, תשעח12/02/2018

אתם שוב צריכים למצוא פתרון שיהיה רומנטי מספיק, אבל שגם לא יהיה שחוק? ביום האהבה הזה יש לנו פתרון בשבילכם: טיול יום ברחבי הארץ או קפיצה קטנה לחו"ל

תגיות:
צילום: shutterstock
יום האהבה בפתח והוא מביא איתו הזדמנויות לשמח את בן או בת הזוג. נמאס לכם מהשילוש הקדוש תכשיטים – ארוחת ערב מפוארת – לילה בצימר? אנחנו מבינים אתכם. אחד מהדברים שתוכלו לעשות ביום הזה, אם אתם בעניין של לגוון, הוא לקחת אותו או אותה לטיול ברחבי הארץ או אם אתם ספונטניים במיוחד – אפילו לעשות קפיצה לחו"ל. לפני שנצלול למעמקי הרומנטיקה חשוב לדאוג לכל הדברים הרגילים הנדרשים למסע ארבע גלגלי – אם החלטתם ללכת על טיול באתר רומנטי או פסטורלי במיוחד הדורש רכב, כדאי שתוודאו שיהיו לכם בשליפה פוליסת ביטוח הרכב שלכם, ערכת עזרה ראשונה, וכמובן – גלגל ספייר. אחרי הכל, לא כל יום מתכננים טיול זוגי ואתם ממש לא רוצים שזה יהיה מה שידפוק אותו. עכשיו שסגרנו את זה אתם תוהים לאן נוסעים? הנה 5 יעדים לוהטים שירעננו לכם את הקשר ואת יום האהבה כולו.

העיר שחוברה לה יחדיו: ירושלים
לדעתנו, אין עיר רומנטית יותר מאשר ירושלים. יש בה הכול מכל – ישן מול חדש, מזרח מול מערב, מודרני ואורבני מול עתיק ונוסטלגי. ומה שמשלב את כל אלה במקום אחד, שמרכז את כל תמצית העיר ומהווה מיקרוקוסמוס לכל מה שהיא, הוא שוק מחנה יהודה המפורסם ושכונת נחלאות הוותיקה והמדוברת. השכונה, שסמטאותיה הצרות והציוריות עשו להן שם בעולם כולו, שוכנת ממש בקרבת השוק בו אפשר למצוא את כל הטעמים מכל המינים. בין אם מדובר במסעדות השוק התוססות עם האווירה הפתוחה, מסעדות הפועלים שמגישות מאכלים מסורתיים על פתיליות או בתי הקפה שיושבים בו כבר עשרות שנים, כל אלה עוצרים בתוכם רומנטיקה שמספיקה למספר ימי האהבה, ולא רק לאחד. אם תרצו, תוכלו גם לבקר במדרחוב הקרוב, באחד המוזיאונים שבעיר או אפילו לקחת קו אוטובוס קצר ולהגיע לביקור בממילא, בשוק הערבי וכמובן – בכותל.

הריביירה הצפונית: חוף אכזיב
אכזיב, ששוכנת במרחק שתי פסיעות צפונית לבירת הצפון נהריה, נחשבת בקרב תושבי הצפון לריביירה הלא רשמית של ישראל. יש בה חול נעים, מפרצים קטנים ומבודדים, שקיעות שרואים רק בסרטים ונוף לים האינסופי ולנקרות שבראש הנקרה הקרוב. יום האהבה אמנם קורה באמצע פברואר ולכן כנראה שלא תוכלו לטבול בים, אבל בהחלט תוכלו לשבת מול השקיעה, לשלב ביקור בנקרות העתיקות, לישון באחד מהמושבים הסמוכים ולצאת לארוחת ערב שמבוססת על טעמי המטבח הגלילי.

סמטאות של אהבה: ראש פינה
אין הרבה יעדים רומנטיים כמו ראש פינה. למעשה, שיטוט בעיר הבנויה מאבן כמעט נועד לימים כמו יום האהבה. המדרחוב מרוצף האבנים על סמטאותיו הרומנטיות משובץ גלריות המוכרות תכשיטים יפים, ציורים ופסלים. יש בו בתי קפה קסומים שכמו קפאו בזמן ונוף עוצר נשימה. תוכלו לעלות לנקודת התצפית שבימים של ראות טובה משקיפה על רכס החרמון ורמת הגולן כולה. שימו לב שבראש פינה ישנם חיי לילה שוקקים והופעות שמגיעות מפעם לפעם, כך שאם תבחרו לבלות בה את הלילה תוכלו ליהנות גם מאלה. ומה עושים ביום שאחרי? אם כבר הגעתם לראש פינה אולי תרצו לבקר גם בצפת הסמוכה וליהנות מהגלריות שבה ומהאווירה המיוחדת.

גיחה קצרה לרומא
אנחנו לא באמת יכולים לכתוב כתבה על יעדים רומנטיים בלי להזכיר את העיר הרומנטית ביותר, בה' הידיעה. רומא כמו נוצרה לזוגות האוהבים ומכילה בתוכה כמויות של היסטוריה, אהבות, מלחמות, תשוקות ורומנים דרמטיים, עוד מהימים שלפני הספירה. בעיר הציורית הזו יש קסם וקל מאוד להתאהב ולאהוב בה. מה עושים בה? תוכלו להתהלך בגנים של וילה בורגזה, לעלות ולרדת במדרגות הספרדיות, לאכול טירמיסו ולקנח באספרסו. וגם תוכלו פשוט ללכת ברחובות העיר וליהנות מהאווירה, מהשפה, מהאוכל ומכל מה שלרומא יש להציע.

טיול רומנטי בעבר או בטבע: זיכרון יעקב וגני הנדיב
זיכרון יעקב הקסומה שבמרכזה נמצא מדרחוב עמוס, מרכזת אליה אוהבים רבים, ולא בכדי. האווירה הרומנטית שבה, הבוטיקים הקטנים והמסעדות הייחודיות מהווים מוקד משיכה לכל מי שמחפש לצאת לטיול יום רומנטי ובמרחק נסיעה לא גדול מדיי מהמרכז. פנינה אמתית שתוכלו לשלב בטיול, שכמעט חבויה מהעין, היא כמובן ביקור בגני הנדיב שנמצאים בזיכרון יעקב. מדובר בפארק רווי בצמחיה משגעת, במפלים, בשבילים קסומים ובריחות של פרחים וצמחי תבלין. ההליכה בו נעימה, רגועה ומשרה שלווה אמתית על כל מי שבוחר לבקר בו.

בין אם תבחרו לטייל בצפון הרחוק, תבקרו בגלריות של זיכרון יעקב או שתרחיקו עד לרומא – אנחנו מאחלים לכם יום אהבה שמח, רומנטי ובעיקר – זהיר בכבישים.
הוסף תגובה
צילום: shutterstock
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה